reklama

Milujte svoje brucho

Asi najlepší prístup k vlastnému bruchu má moja kamarátka Aka, ktorá ho pomenovala Pneumatika Monika. Je to príklad zdravej schizofrénie. Hovorí veci ako „Akuška si už neprosí, ale Monika by si ešte dala“ a pokojne sa s blaženým výrazom ďalej napcháva. Žijú si spolu v harmónii, jedna z nich vie, že sa občas patrí zamyslieť nad vlastnou postavou a druhá vie, že to netreba brať až tak vážne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Zrejme len vďaka dobrému metabolizmu som stále dosť chudý človek, a tak je možno arogantné písať o bruchách. Mám s nim však svoje skúsenosti, pred pár rokmi začalo pučať aj to moje. Bolo to vďaka kombinácii práce, kde som sa príliš nepretŕhal, gastrolístkov od zamestnávateľa a kope času, ktorý som mal na posedávanie so známymi. Párkrát som sa prichytil, že k tomu smiešnemu bruchu na pavúčom tele necítim nenávisť, ale si ho s láskou hladkám.

Iná kamarátka, ktorá v Londýne za pár rokov pribrala takmer dvadsať kíl, ma včera svojimi rečami o tom, že už začína cvičiť natoľko oblbla, až som si večer sám urobil pár brušákov. Bolo to nudné a bolelo to, nemyslím si že sa to stane mojim koníčkom. Neviem prečo to robí, jej priateľ je s jej premenou veľmi spokojný „Príde domov a hneď sa na mňa vrhne, hovorí aká som mäkučká, stíska ma ako mončičiaka.“ Čo viac čakať od vzťahu ako takéto návaly nehy?

Spolužiakovi zo strednej narástlo celkom dobré brucho už okolo dvadsiatky a tiež bol na to celkom hrdý, dokonca rozprával aké je to výhodné pri sexe, vraj to celkom dobre péruje a nikto sa nezraní na trčiacich bedrových kostiach. O takom úraze som dovtedy nikdy nepočul, ale asi si to nevymyslel.

Na viac príkladov ľudí čo mali radi svoje bruchá si teraz nespomínam, každopádne ich asi po svete chodí dosť, tuším sa to nazýva mlčiaca väčšina. Na Slovensku nesmiete povedať dobre mienený kompliment „Dobre vyzeráš, pribrala si“ takmer nikomu, dúfam ale, že to časom bude milá a slobodná krajina a zbaví sa svojich anorektických predsudkov. Tie idú dolu horšie ako prebytočné kilá.

Ján Gregor

Ján Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Po pár rokoch mimo opäť vo vlasti. V rámci voľného času píšuci hlavne o kultúre na INAQUE.SK. Dočasne žijúci v Bratislave a jej okolí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu